اینطور به موضوع تدریستان تسلط دارید؟

شرط اول آموزش تاثیرگذار این است که به موضوع تدریستان مسلط باشید.

نه در حد تئوری و نشان دادن چند ترفند.

باید قابلیت‌ها و کارکردهای موضوعی که درس می‌دهید را طوری بشناسید که بتوانید مثل مرجع درجه یک آن حوزه درباره آن موضوع صحبت کنید (با ادبیاتی جذاب و به یاد ماندنی، و با مثال‌ها و مصادیق ملموس) و مثل یک فروشنده حرفه‌ای، موضوع تدریستان را به عنوان راه‌حلی برای پرسش‌ها و چالش‌های مخاطبتان بسته‌بندی و ارائه نمایید.

تنها در این صورت است که در نظر مخاطبتان به یک سلبریتی تبدیل می‌شوید. یعنی مدرسی می‌شوید که او به عنوان متخصص درجه یک از شما یاد می‌کند و شما را به دیگران معرفی می‌کند.
بسته جامع مدرسان سواد اطلاعاتی با چنین چشم‌انداز طراحی شده است.

هر آنچه نیاز دارید تا در موضوع تدریستان متخصص و مرجع شوید و به مخاطبتان در کنار آموزش یک موضوع یا مهارت، راه‌بلد شدن را هم آموزش بدهید آمده است.

و اگر به طور مشخص علاقه‌مند هستید مدرس سواد اطلاعاتی شوید و یا از قابلیت‌های سواد اطلاعاتی برای خودتوانمندسازی و راه‌بلد کردن مخاطبتان استفاده کنید گام به گام و تمام نکات ریز و درشت موردنیاز برای انجام حرفه‌ای چنین کاری در این بسته لحاظ شده است.

در بسته جامع مدرسان سواد اطلاعاتی، به زبانی ساده و کاربردی با مفهوم و کارکردهای سواد اطلاعاتی و چندوچون آموزش حرفه‌ای آن آشنا می‌شوید طوری که می‌توانید برنامه‌های آموزشی خود را طوری طراحی کنید که مخاطب خیلی سریع با آن ارتباط بگیرد و آموزشتان را طوری معرفی و ارائه می‌کنید که او (در دل دغدغه‌ها و آرزوهایش) پی به اهمیت سواد اطلاعاتی و آموزش شما می‌برد و به همین دلیل جذب کلاس درس شما می‌شود.

و در کنار آموزش‌ها ابزارهای فکر شده‌ای طراحی شده که کل کار تدریس شما را خیلی هدفمند و دقیق هدایت می‌کند طوری که در سفر تدریس رشد و تغییر مثبت را در کارتان احساس می‌کنید.

با بکارگیری آموزه‌ها و ابزارهایی که برای تمرین و ژورنال کردن در اختیار دارید:

  • با قابلیت‌های بی‌نظیر سواد اطلاعاتی و کارکردهای آن در حل سه چالش بزرگ آشنا می‌شوید.
  • با روش‌های متنوع آموزش سواد اطلاعاتی و چگونگی استفاده از این روش‌ها برای مولدسازی کلاس درستان و روشن کردن موتور خلاقیت در دانشجویانتان آشنا می‌شوید.
  • به فراخور نیاز مخاطبتان، برنامه‌های آموزشی خلاقانه، متنوع و تاثیرگذاری طراحی می‌کنید.
  • از قابلیت‌های سواد اطلاعاتی برای تربیت افراد راه‌بلد، و طراحی تکالیف حرفه‌ای استفاده می‌کنید.
  • با روی صحنه آموزش‌های تحول‌آفرین سواد اطلاعاتی آشنا می‌شوید و با چنین چشم‌اندازی برنامه‌های سواد اطلاعاتی خود را طرح‌ریزی و ارائه می‌کنید.
  • با درک رسالت و ویژگی‌های مدرس سواد اطلاعاتی، برنامه‌های هدفمندی برای رشد حرفه‌ای خودتان تدارک می‌بینید.

این آموزش‌ها و ابزارهای پشتیبان، در واقع کاتالیزور فکر شما هستند در تمام مسیر یادگیری و پراکتیس آموزش سواد اطلاعاتی هستند و سفر یادگیری و آموزش را برایتان لذت بخش می‌کنند.

کاربرگه‌ها که شامل پرسش‌ها و تمرین‌های تامل برانگیزی هستند که به آموزش‌های شما سمت و سوی درستی می‌‌دهند و ژورنال مدرسان که رشد و شکوفایی خودتان و آموزشتان را در گذر زمان به نمایش می‌گذارند.

برای دانلود رایگان بخش‌هایی از این بسته جامع آموزشی فرم زیر را تکمیل بفرمایید.

برای مشاهده جزئیات کامل این بسته آموزشی به این صفحه مراجعه بفرمایید. 

دیدگاهی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.