برای مشاهده این محتوا باید وارد حساب کاربری خود شوید برای ورود به حساب کاربری کلیک کنید

 

 

تبریک صمیمانه به شما دوست عزیز به خاطر تهیه این محصول ارزشمند : )
اعتماد، امانتداری و نظم سه اصل اصلی در این آکادمی هستند که اگر آنها مدنظر قرار دهید زندگی حرفه‌ای مرفه و پربرکتی را تجربه می‌کنید. در ادامه درباره چندوچون این سه اصل توضیح و ویدئو کوتاهی ارائه شده.
تا این متن و ویدئو زیر را مطالعه نکرده‌اید سراغ دانلود فایلها نروید که کلی درس ارزشمند را از دست می‌دهید!
یک- اعتماد 
برای اینکه بتوانید سفر یادگیری لذتبخشی را تجربه کنید، تمام بسته‌های آموزشی این آکادمی بدون قفل در اختیارتان قرار گرفته‌اند تا بتوانید بدون هیچ محدودیتی روی هر نوع سیستم و device اعم از موبایل، دسکتاپ و … از آنها استفاده نمایید.
چون رفاه مشتری در راس اهداف حرفه‌ایم در این آکادمی است.
دو- امانتداری
هر فایل و هر درس، محصولِ سالها و ساعتها صرف زمان گرانبهایی است که تماما وقف تهیه این محصولات بی تکرار شده و خالصانه در اختیار شما قرار گرفته‌اند. پیشاپیش از اینکه فایلها را به اشتراک نمی‌گذارید از شما سپاسگزارم، در غیراینصورت بنده راضی نیستم. 
این احترام به اعتمادِ من و احترام به حقوق شما و تمام خریداران عزیزی است که برای تهیه این محصول هزینه پرداخت کرده‌اند. در عین حال، مکانیزمی برای ردیابی هرگونه به اشتراک‌گذاری فایلها درنظرگرفته شده است.  
سه- نظم 
این اصل به ویژه برای دوره‌های دانلودی که بناست به صورت خودمدیریتی از یک محصول آموزشی استفاده کنید ضامن رفاه و موفقیت شماست. و اولین حرکت هم این است که وارد موودِ “چه کنم! چه کنم!” نشوید که در این باره در ویدئو زیر چند فوت ظریف را به شما نشان میدهم.
حتما قبل از دانلود مواد  آموزشی ویدئو زیر را “تا انتها” مشاهده بفرمایید تا با رفاه و لذت، یادگیری را تجربه کنید. بعدا ببینید، افسوس می‌خورید چون راه ساده و اسمارت نظم دهی به فایلها و روش دریافت به روزرسانی‌ها را از دست می‌دهید! 

 

 

دو نکته خیلی مهم:

نکته اول: تعدادی از فایلها به دلیل حجم بالا به صورت ذیپ ارائه شده‌اند. قبل از شروع دانلود حتما winZip یا winRar را نصب نمایید.

نکته دوم: به دلیل تغییرات به وجود آمده در پنل کاربری روش دانلود فایلهای ویدیویی و غیرویدیویی قدری با دموی زیر متفاوت است.

لطفا بعد از مشاهده آموزش زیر، طبق این توضیح فایلها را دانلود نمایید

(برای دانلود ویدئو زیر اینجا کلیک بفرمایید)

 

 

اگر احیانا در دانلود فایلها با مشکل مواجه شدید لطفا در مرورگر متفاوتی مثل Microsoft Edge دانلودها را انجام دهید (که من واقعا راضی هستم : )
اگر طبق توضیحات بالا عمل کردید و در پروسه دانلود و مدیریت فایلها چالش داشتید، لطفا از طریق زیر اطلاع دهید:
ایمیل:    MaryamNazari76@gmail.com
واتساپ:  ۰۹۱۲۰۶۲۰۶۵۳ (در صورت قطع بودن واتساپ لطفا به همین شماره پیامک ارسال بفرمایید)

 

با مهر و آرزوی لحظاتی سرشار از آهان‌های بزرگ : )
دکتر مریم نظری

 

برای بازگشت به درسها از اینجا وارد پنل کاربری شوید و به بخش دانلودها مراجعه بفرمایید

 

 

[/show_to_only_user]