استاد راهنما یا مشاور هستید

دوست دارید دانشجویانتان پژوهش‌های کاربردی و به دردبخور انجام دهند، تلاش خود را می‌کنید اما بنا به دلایل مختلف دانشجویانتان کارهای کپی پیست به شما تحویل می‌دهند و یا در نهایت از پژوهش‌شان اثری افتخارآفرین و پرنشر تولید نمی‌شود. می‌دانید که در شیوه طراحی و اجرای پژوهش‌ دانشجویانتان ایرادات اساسی وجود دارد اما نمی‌دانید چگونه دانشجو را به چالش بکشانید تا به آهان برسد و ایرادات کارش را برطرف کند.

واقعا دلتان می‌خواهد با یاد دادن درست‌پژوهی هم از کارتان بیشتر لذت ببرید و هم کارنامه حرفه‌ای‌تان را درخشان‌تر کنید. اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟

کتاب پژوهش مولد و ماندگار با ارائه آموزه های گام به گام و کاربرگه هایی برای هدایت دانشجویان در تمام مراحل پژوهش به شما کمک می کند تا خلاقیت را در دانشجویانتان زنده کنید و با هدایت علائق آنها، به آنها کمک کنید پژوهش‌هایی پر نشر و کاربردی طراحی کنند و پژوهش‌شان را به گونه‌ای اجرا و ارائه کنند که خوانده و خریده شود. و از این رهگذر پروفایل حرفه‌‌تان را قوی‌تر و ماندگارتر نمایید.

می‌خواهم کتاب پژوهش مولد و ماندگار را سفارش بدهم

برای استفاده حداکثری از این کتاب

دستورالعمل مندرج در ص ۵۶ کتاب را دنبال بفرمایید. از دانشجویانتان بخواهید این کتاب را مطالعه و دستورالعمل مندرج در ص ۵۱ آن را دنبال کنند. با این کار، کار راهنمایی و مشاوره را با رفاه و سهولت بیشتری انجام می دهید.

 

دیدگاهی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.